czwartek, 21 lutego 2013

Witam!

      Hej :) Mam na imię Dominika, a oto mój nowy blog! :3 Pisałam kiedyś opowiadanie, które bardzo lubiłam , ale niestety usunęłam z komputera . Miałam bardzo długą przerwę co do tego. Postanowiłam, że wrócę i napisze jeszcze raz. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Niedługo dodam bohaterów i prolog. Zapoznasz się z tym i ocenisz czy Ci się podoba ;) Kto wie... Może zostaniesz stała czytelniczką? Mam taką nadzieję ;3  Serdecznie pozdrawiam.
                                                                                               Autorka xx
 


                                                                                         
                                           

2 komentarze:

  1. No już jedna masz stałą czytelniczkę :)Teraz zadbaj o to żeby rozdzialy były na bieżąco i wiem, że przy twoim grafiku pisania opowiadań może to być trudne no, ale jeżeli masz już bloga to także nowe obowiązki, nieprawdaż? ;*
    Kocham... Sysia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrzucać rozdziały na bloga jak najczęściej :D Ale przwiduje, ze dwa rozdziały na tydzień wystarcza ;3 Pozdrawiam i całuje ;**

      Usuń