piątek, 22 lutego 2013

Przepraszam i proszę o pomoc!

             Witam. Chcę was przeprosic, że rozdziały są takie krótkie, ale postaram się pisać więcej...
Jednak mam też sporo obowiązków, bo pisze 3 opowiadania + lekcje i nauka -,- Mimo, że mam ferie i tak musze jeszcze czytać sporo książek i się uczyć. Jeśli będę miała więcej czasu to obiecuję, że rozdziały bedą dłuższe . 
           Teraz druga sprawa. Proszę was o dodawanie komentarzy, które na serio mobilizują mnie do pisania. Nie błagam was o to, jednak nie wiem czy wam się podoba moje opowiadanie. Jeżeli macie swoją opinie na ten temat to prosze napiszcie chociaż kilka słów na ten temat... Co wam się podoba, a co nie? Może macie jakieś pomysły na dalsze rozdziały? Będę bardzo zadowolona jesli zostawicie komentarz. Całuje ;**

                                                                                  Autorka xx

2 komentarze:

  1. Pisz jak najszybciej i jak najwięcej^.^ Jak tu jutro wejdę ma tu być zaserwowanych co najmniej 5 rozdziałów. Jak będziesz kwiczeć to nie bedę tego czytać:P bo wiem, że jak chcesz to potrafisz :D:D:D
    Kocham...Sysia

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. Jeśli chcesz możesz wykorzystać moje pomysły z porzuconego opowiadania z 1D :D

    OdpowiedzUsuń