niedziela, 24 lutego 2013

6. Rozdział czwarty

    Mina Harry'ego jak zobaczył Roni... Bezcenna . Chyba coś zaiskrzyło! Harry zawsze podobał się Roni.
Poznałam reszte chłopaków. Okazali się bardzo mili.
 Po godzinie musieli wracać, więc się pożegnaliśmy i wyszli z Roni.

- Oj coś zaiskrzyło pomiędzy Roni, a Harrym - zaśmiałam się
- O tak... - Popatrzył na mnie

    * Tydzień później

  Czuje się już dobrze, więc lekarz powiedział , że mogę wracac do domu.
Wzięłam torbe i spakowałam rzeczy.

- Musisz iść - zapytał mnie Niall
- Haha. Niall muszę już iść. Mam dość tego łóżka - uśmiechnęłam się - bedę cię odwiedzała
- Obiecujesz?
- Jasne.
- Podejdz do mnie prosze.

    Polozylam torbe na lozku i pochylilam się nad Niallem.

- Słucham cię?

   Przybliżył swoją twarz do mojej i chwycił moją w dłonie. Musnął moje usta, a ja się odsunęłam.

- Ja... Przepraszam. - Powiedział trochę zestresowany

   Spojrzałam na niego zdziwiona... Nie wiedzialam co się dzieje.
Odwróciłam się, wziełam torbe i wyszłam z sali.

- Amy!- krzyknął - Ja przepraszam.

   Przed sala czekala Roni

- Hej - Uśmiechnęłam się - Co mu sie stalo?
- Nic, nic. Chodźmy już do hotelu

   Wyszłyśmy ze szpitala i pojechałyśmy do domu.

- Jak tam?
- A wszystko okej
- Działo się coś ?
- No sporo
-Harry? - zaśmiałam się
- taaa
- Jesteś z nim?
- Chciałabym

   Wystawiła mi język.
Wysiadłyśmy z samochodu i weszłyśmy do apartamentu
   

7 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mnie to wciąga...
    Kiedy następny rozdział?
    Kocham...Sysia
    P.S. Też bym się wkurzyła na miejscu Amy, tylko ja prawdopodobnie walnęłabym go z liścia:P
    Pamiętasz kiedy w przedszkolu strzeliłam Patrykowi?
    Ahh...te niezapomniane wspomnienia... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ^^ Rozdział prawdopodobnie bedzie jeszcze dziś, a jeśli nie to jutro ;*

      Usuń
  2. **Spam**Z góry przepraszam**Jeśli nie lubisz takich wiadomości, usuń komentarz :)**

    Claire Evans, zwykła nastolatka kochająca śpiewać, ciesząca się każdą chwilą w życiu. Pewnego dnia wszystko zostaje jej odebrane. Przyjaciele, chłopak...Przeprowadzając się w nowe miejsce, Claire myśli ,że już nigdy nie zazna szczęścia...Czy aby na pewno ma rację? Jej życie wywróci się do góry nogami, gdy pojawi się w nim najsławniejszy boysband na świecie. Czy jeden z chłopaków namiesza jej w głowie? Będą przyjaciółmi...A może kimś więcej? Tego dowiecie się czytając moje opowiadanie.

    Serdecznie zapraszam na bloga : http://you-will-always-be-my-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowiłam spróbować swoich sił w pisaniu, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie ;d
    Zadajcie sobie pytanie- co byście zrobili, gdybyście nagle dowiedzieli się, że umieracie? Że wasze dni są policzone? Że od teraz ciąży nad wami przerażająca świadomość tego, że nieuchronnie zbliżacie się ku końcowi. Zapewne większość z was załamałaby ta wiadomość. Ale ona była inna. Chciała wycisnąć z życia jak najwięcej, niczego nie żałować, cieszyć się każdą chwilą. Póki jeszcze mogła.
    Nazywa się Catalonia, a jej czas dobiega końca.
    50 postanowień na 5 lat życia, młoda, pełna energii dziewczyna i pięciu zagubionych chłopców.
    www.i-wont-let-you-go.blogspot.com nowe opowiadanie o one direction. ZAPRASZAM SERDECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  4. [Spam]

    Rose i Lena, to dwie dziewiętnastoletnie dziewczyny mieszkające w Gdańsku. Sąsiadki, i najlepsze przyjaciółki. Wiodą spokojne życie. Rose skrywa jednak przed wszystkimi tajemnicę, której częścią jest Harry Styles. Obie dziewczyny jadą na weekend majowy do Londynu, i od tamtego czasu w ich życiu wiele się zmienia. Tajemnice zostają rozwiązane, ale powstają także nowe. Jeżeli chcesz dowiedzieć się co przydarzy się naszym bohaterkom, odwiedź:
    http://ill-look-after-you.blogspot.com/

    PS. Rozdziały są dodawane w każdy piątek o godzinie 15:00, z czasem będą dodawane dwa razy w tygodniu. Serdecznie zapraszamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a kiedy pojawi się rozdział 5 ?

    Zapraszam do mnie:

    http://odziezuzywana-online.pl

    OdpowiedzUsuń